• وبلاگ : عاشقانه‏هاي‏بقيع
  • يادداشت : فدويت نظام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام آقاي جودين . هر چند که جملات شما را تا حدودي نا مفهوم و بدون مصداق ديدم اما لزوما پاسخي بر همان کلام گنگ شما خواهم داشت :
    مشکل من و شما از همان ابتداي کلامتان شروع ميشود : (( کسي که در مورد او به صراحت در روايات و احاديث فقدانش را ثلمه در دين و خرابي در دژ آهنين اسلام تعبير شده و ..))
    شما را چه گويم که کلام خداي بزرگ را وا نهاده ايد و به روايات و احاديثي استناد ميکنيد که آنها هم هيچ کدامشان قابل استناد به حوزه ي علميه و آخوند و آيت ال... نيستند !
    شما اگر يک حديث درست و درمان به من نشان بدهيد که در آن نامي از حوزه ي علميه و آيت ا... فاضل لنگراني برده باشد من في الفور مريد شما خواهم شد !
    در عجبم که چطور ولايت فقيه و امام امت و مرجع حل مشکلات مسلمان در زمانه غيبت را به اين موضوع و شخصا آيت ا... مزبور ارجاع داده ايد !
    ولايت فقيه در اين کشور و در زمان حاضر مقام معظم رهبري ميباشد و بنيان گذار اجرايي آن هم حضرت امام (ره) بودند .
    من در عجبم چطور شخصي که سالهاي عمر خود را در پستوها و حجره ها و بعضا در مباحثات و کلاسهاي حوزوي حضور داشته است مرجع رفع حل مشکلات مردمان مسلمان ناميده ايد ؟
    کدام مرجع حل مشکل ؟ حتما ايشان مشکل مسکن جوانان . مشکل بيکاري و شغل . مشکل ازدواج . مشکل تحصيل . مشکل اجتماعي و فرهنگي و سياسي و اقتصادي و چه و چه و چه مردم را حل کرده اند !! عزيزم هزار بار گفتم و بيش از آن نيز ميگويم با نشستن در کنج حجره و چانه زدن بر سر زيد و عمر ميخواهيد مشکل مردم را حل کنيد ؟
    من از شما استدعا دارم کمي هم سر خود را از لاک اعتقادي مندرس خود بيرون بياوريد و ببينيد دنيا دست کيست ؟ با صراحت به شما بگويم آقا امام زمان (عج) تنها مردان حجره نشين روضه خوان و خمس خوار نميخواهد . آقاي ما مردماني ميخواهد همچون خميني کبير که داد مظلوم را با شجاعت و غيرت و تعصب و آزادگي و جان برکفي و ديانت و مردمداري و مردم سالاري و خدمت به همنوعان از ظالمان بستاند . که اگر نبود همان خميني کبير همينک اين حوزه و دار و دسته ي آن هم نبودند که تکرار فتواي قرون را به حساب حل مشکل مردم بگذارند .
    کجاي کاريد عاليجناب ؟
    در مورد سيد به قدر کافي حرفهايم را در نوشته ام گفته ام و هر کس نيز مسوول گفته هاي خويش است و دوستمان سعيد نيز خود مسوول حرفهاي خود ميباشد .
    اما جهت روشن شدن افکار عموم و ايضا دوستمان و اينجانب مدرک مستدلي را ارائه فرماييد که نشان دهد حضرت آيت ال... فاضل جهت مداوا به انگلستان تشريف نبرده بودند !
    تا آنجا که ما ميدانيم و گفته اند و اعلام رسمي هم شد ايشان در بيمارستاني در انگليس دار فاني را وداع گفته اند . فکر نميکنم که بگوييد دفتر توسعه وبلاگ ديني دروغ ميگويد ؟!
    حتي اولين بار لينک اين خبر را يکي از برادران همين دفتر در مسنجر براي دوستان ارسال کرده بودند و اين خبر نيز هرگز تکذيب نشد !
    با دوستان اگر نه با خودتان لااقل کمي رو راست باشيد . و خداوند توبه پذير و مهربان است ...
    پاسخ

    خداوند به شما صبر جميل عنايت بفرمايد