سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب نامه - عاشقانه‏های‏بقیع


نویسنده : رهگذر
شب نامه

هو

دوستان بخوانید  و قضاوت بفرمایید

کسی که ....دعا بفرمایید

 

سلام آقای جودین . هر چند که جملات شما را تا حدودی نا مفهوم و بدون مصداق دیدم اما لزوما پاسخی بر همان کلام گنگ شما خواهم داشت :
مشکل من و شما از همان ابتدای کلامتان شروع میشود :  (( کسی که در مورد او به صراحت در روایات و احادیث فقدانش را ثلمه در دین و خرابی در دژ آهنین اسلام تعبیر شده و ..))
شما را چه گویم که کلام خدای بزرگ را وا نهاده اید و به روایات و احادیثی استناد میکنید که آنها هم هیچ کدامشان قابل استناد به حوزه ی علمیه و آخوند و آیت ال... نیستند !
شما اگر یک حدیث درست و درمان به من نشان بدهید که در آن نامی از حوزه ی علمیه و آیت ا... فاضل لنگرانی برده باشد من فی الفور مرید شما خواهم شد !
در عجبم که چطور ولایت فقیه  و امام امت  و مرجع حل مشکلات مسلمان در زمانه غیبت را به این موضوع و شخصا آیت ا... مزبور ارجاع داده اید !
ولایت فقیه در این کشور و در زمان حاضر مقام معظم رهبری میباشد و بنیان گذار اجرایی آن هم حضرت امام (ره) بودند .
من در عجبم چطور شخصی که سالهای عمر خود را در پستوها و حجره ها و بعضا در مباحثات و کلاسهای حوزوی حضور داشته است مرجع رفع حل مشکلات مردمان مسلمان نامیده اید ؟
کدام مرجع حل مشکل ؟ حتما ایشان مشکل مسکن جوانان . مشکل بیکاری و شغل . مشکل ازدواج . مشکل تحصیل . مشکل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و چه  و چه و چه مردم را حل کرده اند !! عزیزم هزار بار گفتم و بیش از آن نیز میگویم با نشستن در کنج حجره و چانه زدن بر سر زید و عمر میخواهید مشکل مردم را حل کنید ؟
من از شما استدعا دارم کمی هم سر خود را از لاک اعتقادی مندرس خود بیرون بیاورید و ببینید دنیا دست کیست ؟ با صراحت به شما بگویم آقا امام زمان (عج)  تنها مردان حجره نشین روضه خوان و خمس خوار نمیخواهد . آقای ما مردمانی میخواهد همچون خمینی کبیر که داد مظلوم را با شجاعت و غیرت و تعصب و آزادگی و جان برکفی و دیانت و مردمداری و مردم سالاری و خدمت به همنوعان از ظالمان بستاند . که اگر نبود همان خمینی کبیر همینک این حوزه و دار و دسته ی آن هم نبودند که تکرار فتوای قرون را به حساب حل مشکل مردم بگذارند .
کجای کارید عالیجناب ؟
در مورد سید به قدر کافی حرفهایم را در نوشته ام گفته ام و هر کس نیز مسوول گفته های خویش است و دوستمان سعید نیز خود مسوول حرفهای خود میباشد .
اما جهت روشن شدن افکار عموم و ایضا دوستمان و اینجانب مدرک مستدلی را ارائه فرمایید که نشان دهد حضرت آیت ال... فاضل جهت مداوا به انگلستان تشریف نبرده بودند !
تا آنجا که ما میدانیم و گفته اند و اعلام رسمی هم شد ایشان در بیمارستانی در انگلیس دار فانی را وداع گفته اند . فکر نمیکنم که بگویید دفتر توسعه وبلاگ دینی دروغ میگوید ؟!
حتی اولین بار لینک این خبر را یکی از برادران همین دفتر در مسنجر برای دوستان ارسال کرده بودند و این خبر نیز هرگز تکذیب نشد !
با دوستان اگر نه با خودتان لااقل کمی رو راست باشید .  و خداوند توبه پذیر و مهربان است ... 

سلام الله علیک یا صدیقی




نوشته شده در یکشنبه 86/6/18 ساعت ساعت 6:42 عصر
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ترسیم و تصویر زندگی نامه
[عناوین آرشیوشده]